קידום ברשתות חברתיות

פשוט להגדיל את קהל הלקוחות שלכם

חשיפה ושיתופים

לחשוף את העסק שלכם לקהל נבחר במטרה למודעות הלקוחות הפוטנציאלים שלכם על קיומכם

עלייה במכירות

השיגו לקוחות רבים על מנת להעלות את המכירות של העסק דרך האתר או במקום העסק עצמו

ROI החזר השקעה

המקום הטוב ביותר להחזר ההשקעה על הפרסום הוא ברשתות החברתיות הוציאו והכניסו בהתאם

מיתוג והכרה

לקוחות שירצו להתרשם מהעסק שלכם יחפשו אותכם ברשתות החברתיות חשוב מאוד להראות טוב

רשתות חברתיות מובילות בישראל

פייסבוק

הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם שמה דגש על שיתוף תוכן ותמונות לשיתוף בין חברים או קבוצות עם נושא משותף, בעניינכם קהל לקוחות ענק שמבלה שעות ביום מבלה את זמנו במרחק של פחות מ-30 ס"מ מחשיפה לעסק שלכם

אינסטגרם

רשת חברתית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים של עד 60 שניות, האינסטגרם שם דגש על ויזואליות, כמו כן עניין הסטורי שגורם לאנשים לשתף את חייהם ביום יום, נגיע לעניין שלכם אז מיליונים גולשים בישראל שנמצאים שעות ביום ויכולים להיות חשופים לעסק שלכם בקלות ובמהירות

שאלות נפוצות

קהל הלקוחות בפייסבוק הינו מאוד כללי אבל בכל זאת עם ידע מקצועי אפשרי לטרגט את הקהל המיוחד לכל עסק, ולבחור קהל רחב שמתאים לעסק שלכם ולהגדיל את הכנסותיו בעשרות ומאות אחוזים, במקרים מסוימים רשתות חברתיות אינן מתאימות לעסקים, עסקי הימורים והלוואות זה משהו שנחסם על ידי מערכות מסוימות, כמו כן עסקים שהקהל שלהם מורכב לפילוח מסיבות שהקהל מאוד קטן והצורך בשירות הוא נדיר ומיידי כגון: עבודות ריתוך, מנעולן ואינסטלטור, הסיבה המומלצת להם היא למטרת מיתוג בלבד מבחינת השגת לקוחות בעסקים כאלה מומלץ להשתמש בשיווק של מערכות גוגל, אם העסק שלכם עם קהל רחב ולא לצורך מיידי הרשתות החברתיות מומלצות בחום

שאלה שנשאלת המון והתשובה היא בהתאם לכל צורך לקוחות מוציאים גם מאות אלפי שקלים בחודש ברשתות החברתיות, הכל מחושב לפי ROI (Return on Investment) , החזר השקעה על הוצאה

אנו ממליצים להתחיל עם תקציב של 1,500 ₪ לכל פלטפורמה על מנת שנוכל לבצע החזר השקעה מורגש ולכסות את עלות העבודה שלנו וההוצאה לתקציב הפרסום, גם באופן עצמאי מוכרחים להתחיל עם סכום כזה על מנת שאפשר יהיה לקבל מידע מספיק על מנת לבדוק הצלחה

המון אנשים נמצאים בשתי הפלטפורמות אבל קהל היעד ומה שהעסק שלכם רוצה להשיג ולשדר הוא משתנה מאוד בין פייסבוק ואינסטגרם, הקהל הצעיר מתחת לגיל 25 נמצא ברובו באינסטגרם, מגילאי 25 ומעלה זהו משהו משתנה לפי אזורים, בגדול נוכל להסביר לכם שעם המוצר שלכם הוא ויזואלי וקהל היעד שלכם הוא מתחת לגיל 25 אז האינסטגרם בשבילכם ואם הקהל שלכם הוא בגילאי 30 ומעלה ויש בעסק שלכם מלבד ויזואליות גם תוכן אז פייסבוק הוא ההמלצה, כמובן שזה משתנה מאוד ודורש בדיקה אבל זה תשובה כללית וגסה

המון אנשים ניסו לקדם ברשתות החברתיות באופן עצמאי ועם חברות שיווק והתאכזבו, זה לא אומר שזה לא מתאים להם או שזה לא יכול לגרום לעסק להצליח, העבודה חייבת להתבצע באופן מקצועי, קפדני וכללי כך הדרך להצלחה הרבה יותר בטוחה, אנו בשונה מהמון חברות אחרות שמים מעטפת שלמה על כל עניין הקידום גם בעניין של בקשת התוכן הנכון, יצירת קהלים ומשפך שיווקי, מעקב נכון אחרי קמפיינים והתנהגות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, רימרקטינג – שיווק חוזר ללקוחות או מתעניינים והכל בחשיבה לעומק על כל הפרטים

השירות הוא חודשי ולכן אין שום התחייבות, כל קידום נעשה חודש בחודשו, אנו ממליצים על 3 חודשים מסיבה שהתהליך מתחיל להיות יעיל ביותר מהחודש ה-3 וזו מהסיבה שיש הרבה יותר מידע והמשפך השיווקי התבצע בצורה נכונה, כמובן שבמקרים רבים ההצלחה כבר נוכחת בחודש הראשון אבל גם במרים האלה החודש השלישי הוא מורגש בצורה גבוהה הרבה יותר

התשובות הן באופן כללי ובצורה הקצרה ביותר, כמובן שלכל כלל יש יוצא מן הכלל ואנו לא מכלילים אותם בתשובות לשאלות הנ"ל

יש לכם שאלות נוספות רשמו לנו ונחזור אליכם בזמן קצר עם תשובה מפורטת

תוכניות הקידום שלנו

1,500 ₪

פייסבוק

2,500 ₪

פייסבוק ואינסטגרם

1,500 ₪

אינסטגרם

טעימה מפוסטים שקידמנו

משפך שיווקי

על מנת להפוך כל אדם שנחשף לחומר שיווקי שלנו להיות לקוח שלכם הוא צריך לעבור תהליך

התהליך מתבצע בצורה של הבנת חשיבת הלקוחות והחדרת מודעות העסק בצורה של משפך אנו אוספים את הקהל הרחב ביותר לפי אפיון ראשוני ומתוכו אנו מוצאים את הקהל הטוב ביותר להפוך ללקוח שלנו ומבצעים לו פרסומות מתקדמות לפי התהליך המתוכנן

מעוניינים להתחיל לדחוף את העסק שלכם קדימה?

אל תדחו למחר מה שאפשר השאירו פרטים עכשיו