בניית אסטרטגיה שיווקית

בניית אסטרטגיה שיווקית

את המילה אסטרטגיה אנו רגילים לקחת מעולם המלחמה, במציאות או במשחקי מחשב האסטרטגייה גורמת לנו לנצח גם אם מאזן הכוחות שלנו יהיה קטן בהרבה.
לדעתנו היום עולם העסקים נמצא במצב מלחמה ולכן חייבים לגבש אסטרטגיה על מנת להצליח
אז מהי בכלל אסטרטגיה? 
זוהי תכנית פעולה מובנית להגדיר מטרות ואת אופן הביצוע שלהם
איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?

מתחילים בהגדרה הכללית של העסק, מה המוצרים או שירותים שהוא מציע, מהו המסר השיווקי שאנו רוצים להעביר ללקוחותינו, מהם היעדים שאנו רוצים להגיע אליהם לפי תקופות זמן והכי חשוב מהו היתרון העסקי שלנו מול המתחרים, אפשר גם להגדיר את זה בצורה של למה להיות לקוח שלכם ולא של מישהו אחר.

בניית תכנית שיווק שבה קובעים כיצד לבצע את המטרות שרשמנו, נקבע את פלטפורומות הפרסום בהן נשתמש, יצירת תוכן מותאם, תקציב חודשי לתקופת הזמן הראשונה.

מתמקדים בייחודיות ויתרונות שלנו מהגדול ביותר לקטן, חשוב לפתוח עם "החזק" ביותר ולרדת בהדרגה, להציג אותם בצורה ברורה ופשוטה להבנה.

בדיקה ומיטוב תהליך באופן שוטף, לאחר הזרמת לקוחות מהשיווק חשוב תמיד לנסות את התהליך בעצמכם כלקוחות של עצמכם, לבדוק מה אפשר לשפר בתהליך על מנת לייעל את אפקט העבודה וכיצד אפשר להגדיל את הלקוח לרכישות גדולות יותר.

עבודה ייסודית ומקיפה תוביל לתוצאות טובות יותר, ברגע שעוצרים ומסתכלים רגע מצדדים אחרים על העסק אפשר לראות ולדעת דברים טובים על העסק ולפעמים גם חולשות שניתן לתקן.
בניית אסטרטגיה שיווקית חשובה מאוד לכל עסק ולא מומלץ לדלג עליה השקיעו בזה מכל הלב על מנת לגרום לעסק שלכם להצליח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דברו איתנו בוואטסאפ