למה זה קורה לי?🤔
אנחנו הרבה פעמים שומעים מלקוחות את המשפט –
"אני מקדם בפייסבוק ולא רואה תוצאות"
או " ניסתי לקדם ואני מקבל רק לייקים לא רלוונטים"
מדוע זה קורה והאם באמת כדאי להשקיע כסף בקידום בפייסבוק?

פייסבוק כיום היא אחת מהמערכות הפרסום המתקדמות בעולם היום 
וכאשר משתמשים בה בצורה נכונה התוצאות יכולות להיות מפתיעות לטובה.
יש כמה גורמים עיקריים שבגללם בדרך כלל זה קורה
אספנו לפניכם את 5 הטעויות העיקריות: 

⭕בוסט פוסט – המלכודות הגדולה ביותר של פייסבוק שגורמת לכם פשוט לבזבז את הכסף,
הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא לבצע קידום באמצעות בוסט פוסט, מצב זה גורם לתקציב שהגדרתם ללכת לקהל לא מוגדר בצורה נכונה, כאשר לא משתמשים בכלי מנהל המודעות שבו ניתן להגדיר מטרה, תחומי עניין, ייצור קהלים ייחודיים, הגדרת פלטפורמות והיכן המודעה תוצג כגון אינסטגרם, סטורי או אפליקציות ועוד המון הגדרות, אשר מונעים ממכם להוציא את כספכם בצורה לא יעילה. 

⭕ תוכן – לא מדובר רק באיכות ויופי הצילום אלא בעיקר במשהו שמעורר רגש או יגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לצפות, להתעניין ולהתייחס אל התוכן שאתם משתמשים בו, בנושא זה חשוב מאוד לצאת מהקופסא 
ולחשוב כמו הלקוח – איזה תוכן יגרום לי לעצור ולצפות, להשאיר תגובה או פרטיים אישיים.

 ⭕ קריאטיב – כוחן של מילים כבר ידוע, כאשר מעלים פוסט חשוב שהכתיבה עליו תהייה מעניינת ולא בנאלית, אנו רוצים לגרום לפעולה, הזמן הוא קצר מאוד לכן כל מילה חשובה. פרסומת מעולה היא כזאת שנחקקת בראש. 

⭕ קהל – בחירת קהל נכון יכול להוזיל לכם את עלות החשיפה וגם להביא לכם תוצאות הרבה יותר טובות,
אלו הדרכים העיקריים לבחירת קהל נכון
תחומי עניין – על בסיס זיהוי התנהגות של הלקוח במהלך השימוש שלו בפייסבוק 

⭕ מיקום ודמוגרפיה -מיקומים של הלקוחות וניתוח כאשר הם מטיילים באופן קבוע או נמצאים במקום פיזית הם רק חלק מהמידע הבלתי נגמר שקיים בפייסבוק על הלקוחות שלכם.
בחירת קהלים מעורבים – לדוגמא קהלים מעורבים בפוסטים שלנו או שנכנסו לאתר שלנו ונטשו את העגלה הם יהיו קהלים הרבה יותר חמים ויגרמו לתוצאות גבוהות בהרבה.
(פייסבוק בוחר להוזיל עלות חשיפה במאות אחוזים כאשר הוא רואה שהתוכן מעניין את הקהל הנבחר) 

⭕ משפך שיווקי – משפך שיווקי זה התהליך אותו עובר מתעניין ראשוני עד הפיכתו ללקוח משלם